Pilates – tartásjavító és erősítő torna

Kíméletes átmozgató mozgás a szép tartásért és nőies formákért. Az egész test izomzatát megdolgoztató torna fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az ízületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál.

 

pilates

 

“10 edzés után érezni, 20 után látni fogja a különbséget. 30 után pedig az egész teste megújul. Joseph Pilates az elsők között ismerte fel és alkalmazta a test és lélek közötti kapcsolatot az általa kifejlesztett gyakorlatrendszerrel. A módszer különösen nagy hangsúlyt fektet a tudatos mozgásra. Olyan, mintha az irányítás helyett a tudatunk együtt mozogna a testünkkel.

Pilates alapelvei:

– Koncentráció: a gyakorlatokat kellő figyelemmel végezzük.
– Központosítás: minden mozdulatot a test középpontjából kiindulva hajtunk végre.
– Kontroll: a mozdulatokat lendület nélkül, tudatosan hajtjuk végre.
– Légzés: a légzés megadja a gyakorlatok ritmusát, segít a végrehajtásukban, és az ellazulásban.
– Pontosság: nagyon kell figyelni a pontos kivitelezésre, a részletekben is. Fontos a kezdő-és végpontok betartása.
– Áramlás: legyen folyamatos a mozgás! A gyakorlatoknak nincs eleje és vége, átmenetekkel tudjuk összekapcsolni őket. Így kecses és könnyed lesz az edzés, az energia pedig folyamatosan áramlik.
A Pilates kímélő, ugyanakkor hatékony és élvezetes!Lényege nem a mennyiség, hanem a minőség; és általában már néhány alkalom után érezhető jótékony hatása.

Miért a Pilates?

Mindenkinek ajánlható, aki szeretne jót tenni a testével és önmagával.

Jótékony hatást fejt ki: hátfájás,  egyoldalú terhelésből adódó ártalmak, ízületi mozgás korlátozottsága tartáshibák, sérülések megelőzése, sport- és táncsérülések, betegségek, műtétek  szülést követő panaszok, stresszes életmód, ülő munkavégzés esetén.

Választhatunk csoportos és magán pilates edzés között. Aki az egyéni, intenzív munkát részesíti előnyben, annak számára a magánóra megfelelő.

A pilates gyakorlása közben csak a saját testünkre figyeljünk!

Az edzés közben nem szabad fájdalmat éreznünk, bár az első órákat követően megérezhetünk olyan izmokat is, amelyeket korábban nem dolgoztattunk.

Ha valamelyik gyakorlat nem esik jól vagy fájdalmat érzünk, beszéljük meg oktatónkkal. Fontos, hogy betartsuk a fokozatosság elvét, ne akarjuk az első órán a gyakorlat legnehezebb változatát megcsinálni.

Adjunk időt testünknek, és ha türelmesek vagyunk, az eredmény nem marad el!

A foglalkozás időtartama: 60 perc fokozatok: kezdő és haladó

Szeretettel várjuk a jelentkezőket kezdő órákra a MOZO Egészségstúdióban!

A pilates foglalkozást vezeti

Barta Erzsi – Pilates oktató

 

Bejelentkezés

Aktuális órarend

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

A weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. További információ

Az Uniós adatvédelmi törvény értelmében tájékoztatlak, hogy a mozostudio.hu honlapon "cookie"-kat, magyarul vagy "sütiket" használunk. A sütik kicsi, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el a számítógépeden, hogy minél egyszerűbbé és személyre szabottá tegye számodra a böngészést.
A sütiket bármikor letilthatod vagy újra engedélyezheted a böngésző beállításaiban. Amennyiben a tiltást nem teszed meg, illetve ha a "Rendben" feliratú gombra kattintasz, azzal elfogadod a sütik használatát.

További információért a sütikről és az adatkezelésről kattints az alábbi linkre:
Adatkezelési tájékoztató

Bezárás